Kızlar 30.haftamdayım dün geceden beri sol kasığımın bi tık üzerine devamlı şiddetli sancı gibi birşey giriyor ve geceden beri sürekli tekrarlıyor anlık giriyor birkaç dakka kıvrandırıyor geçiyor sonra tekrar oluyor doktordan bugün saat 4e randevu aldım ama korkuyorum 4e kadar beklemeye…
Böyle bir durum yaşayan varmı sebebi ne olabilir umarım normaldir…🙁