Kedisever3535 Doktora gidin tabi ama içiniz ferahlasın diye diyorum, bebek yukarı yerleşmeye başladıkça o ilk başlangıçtaki yer ağrısı hatta aniden geçiyor. Hep aynı yerde durmuyor.. O yüzden ben de korkmuştum, gece yatarken o yer ağrısı vardı, çok da uyuyamayıp bir ara dalmıştım bir uyandım hiç bir his yok, ablama mesaj attım sabahın 6 sı; bebek yok, bebek gitmiş diye😬😅 sonra annem kayınvalidem dalga geçti benimle; aaa bebek nerde tatile çıkmıştır diye 😃😂😂😂 Rabbime emanet, korkmayın🤲🏻🧿♥️🌷🙋🏻♀️