Deletedmom95 kızma hamileyken 37. Haftada sancım çıktı düzenli olarak çıkıyordu 2 cm açılmam vardı gece dahada sıklaşınca gittim açılmam hala aynı 2cm ama bende bulantı kusma başladı nst için yatırıldım düzenli aralıkla sancım geliyordu sonra diğer odada Bi tane kadın doğum yapıyordu onun çığlıklarını duydum korktum orada çok ağladım bende ne sancı kaldı ne açılma oldu 2 cm açılma ile 2 hafta gezdim 🤣🤣 en sonunda 39. Haftada sezeryan ile kızımı kucağıma aldım 4100kg doğmuştu 🤭