Karsesi canım aynısı bana da oldu 38 haftanın içindeyim herkes şiş değil diyor ama sanki bana davul gibi şiş De ondan açamıyormuşum gibi geliyor damarım şiş ama elimin üstündeki o bariz belli parmaklardan başlıyor omuza kadar ağrı devam ediyor doktorum bileklik tavsiye etti o sıkınca ilk başta ağrıyor ama sonradan faydasını gördüm bir de diclomec diye kas gevşetici bir krem ile masaj önerdi doktorum.sen yine de doktoruna sor krem de olsa kafana göre bişey sürme .geçmiş olsun 😊