2annekuzusu bnmde kızım 26aylik kızım var iki yaşını geçti o iki yaş sendromu bitemedi benimkinde herşeyi ağlayarak istiyor her dediği olacak hep bildiğini okuyacak çok zor bir çocuk. şuan 6+6 hamileyim daha erken olsun istedim ama esimtsicak bakmamisti bugüne kısmet oldu. Dediğin gibi ev işi bitmiyor evim küçük ama ne temizlik derdi ne eşya Sigma derdi çok yorucu oluyor benim için şimdiden. Pandemi var diye seviniyorum vallahi en azından gelen giden derdim yok evim boş kalmiyordu önceden ilk hamilelikte bile şuan en azından o dert yok diye evde kızımla oynayıp olduğu kadar işimi yapıyorum kitap okumaya vaktim kalmio ama😂 bı bakiyorum aksa oluvermiş 🤷🤦