Ygmrb benim de adetim 23 kasımda bitti ve adetim 10 gün gecikti dün test yaptim pozitif çıktım ve hesaplamaya göre ben 5 haftalik hamileyim yani hesaplama sole yapılıyor son adet başlangıcından bugünle hesaplayacaksin ❤ Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin insallah❤🌹