Selamın aleyküm anneler dün gece instagram da gezinirken bir video gördüm kahroldum biz bebeğimizin odasına karar veremezken kimimiz çocuğumuzun aksiliğinden kimimiz kayınvalidemizden dert yanarken bir anda o videoyu cıkardı Rabbim karsıma ve sonra dedim ki Allahım meğerse hiç derdim yokmuş Elhamdülillah!! Ben diyeyim 1 siz diyin 1,5 yaslarında Asya adında bir kızımız SMA hastası ve ağrıları yüzünden hıçkırarak bağırarak ağlıyor cünkü canı yanıyor kimimiz doğumdan korkuyoruz kimimiz daha bir regli ağrısına dayanamıyoruz ama o yavrularımız küçüçük bedenleri ile kıvranıyor ağızları var dilleri yok annesi acıları yüzünden mamasını yediremiyor öyle aciz öyle çaresiz bu dünyada bir annenin en büyük azabı evladının acı çekmesidir onun döktüğü tek bir göz yaşının yere düşmesi annenin yüreğine kor olur yakar ben biliyorum çünkü bir anneyim anne olan herkeste bilir anne olacak taze annelerimiz de öğrenecek onlar bile şimdi daha kucaklarına almadıkları evlatları 1 saat oynamasa akılları cıkıyor Asyalarımız acı cekiyor kızlar ve Asya gibi milyonlarca cocuğumuz nefes alamıyor acıdan kıvranıyorlar aileler cok bir sey değil hani derler ya 3- 5 gönlünüzden ne koparsa ona talibiz diyorlar cünkü damlaya damlaya göl oluyor Asya kızımızın ilacı için 2,4 milyon lira gerekiyor ben, sen, cevrenden birileri bebeğine 1 zıbın, cocuğuna 1ayakkabı eksik alsak belki de damlaya damlaya göller oluşturacağız lütfen RİCA EDİYORUM SESSİZ KALMAYALIM NEFES OLALIM İLAÇ OLALIM 😢🙏