Keşke cesaret edebilseydim ben de çok isterdim. Niye cesaret edemiyorum o da ayrı bir muamma. Ama doktor uygun dedikten sonra neden olmasın. Simdi hijyenik değil, çok cahilce bir düşünce diyenler damlar buraya. 😅 ama bence insanın psikolojikmen evinden daha rahat hissedebilecegi bir yer yok ve yine hijyen açısından kendi evimizden daha temiz bir yer var mı? Dediğim gibi cesaret edebilseydim profesyonel kisiler eşliğinde isterdim. :)