Çok kişide duydum ben bu ikinci çocuk olmamasını. Mesela teyzem, ilk çocuğu oldu yıllarca bı daha çocuğu olmadı. Doktora başvurdular ilk çocuğunuz bir mucize sizin çocuğunuz olmaz demişler sağlık sorunundan ötürü. Teyzemler artık ümidi kesmişti ne var ne yok tek çocuğa yoğunlaşmaya başlamışlardi. İlk çocuğu 22 yaşına gelince hamile kalmış farketmeden. Abla kardeşin arasında 22 yaş var düşünün. Rabbim nasip ederse oluyor etmezse olmuyor 😊 sizinde uzun zamandır olmuyorsa eşinizle birlikte doktora gözükmenizde fayda var. Zamanla bı takım sıkıntılar çıkabiliyor erken teşhis önemlidir