Kızlar yine garip gelecek bir soru soracağım.
Bikini bölgesini kuaförde aldırdıktan sonra kolonya sürsem bebeğe bir etkisi olur mu?🙈 Tüyleri de azaltıyormuş diye duydum bu yöntem ama derdim bu değil bu dönemde. Temizlik konusunda riski düşürmek istiyorum. Fikri olan yazarsa çok sevinirim🙏