Sizi rahatlatacaksa annem kardeşimi 5 kilo doğurmuştu. Böyle bebek mi olur, bu direk çocuk demiştim 😅 Bizim ailede genelde kadınlar nedense böyle 4 buçukta aşağı doğurmaz, hepsi de normal doğdu. Bi sıkıntı yok çok şükür. Bence de doktorunuz sıkıntı yok dediyse yoktur. Sizi zora sokacak değildir elbet.