Xthinker Kizlar 3 ayım bitti ve bir gece aniden reflü başladı kök söktürüyor şu an yaşayanlar ne yapıyor ilac kullanıyor musunuz dr ne önerdi siz nasıl hafifletiyorsunuz
Diyetisyen_Anne Xthinker benimde 6.ayda başladı 1 aydır çekiyorum sabahları mide koruyucu kullanıyorum gece uyumadan önce de bir şurup içiyorum kireç gibi adını hatırlayamadım şuan ama şurup çok iyi geliyor doktorunuza mutlaka danışın illaki bir şey reçeteleyecektir
Gulgok Xthinker 5 aylıkken başladı. Genelde sağ tarafıma uzanınca oluyor. 3 yudum süt içiyorum rahatlıyorum