Dareyn Kızlar acaba hareketlerini hissettiniz mi hiç bebişlerinizin ben şu an rahatım elhamdülillah ❤️ Bir ağırlığı falan yok ben böyle kalp atışı gibi bir şey hissettim🤭 Ama saniyelik di tabiii sizde durumlar nasıl
Nisaa46 Dareyn Ben 15+1 im ama hissediyorum yani insan hissediyor çünkü içimde bir can var ve kıpırdama olsun hareket olsun hissediyorum ama tepik hala yok😢
Yeliz_yeliz Dareyn bende suanda 16 haftaligim ve hic birsey hissetmiyorum hamile oldugumu bile unutuyorum
Zeynep0332 Dareyn çok sakin bir oğluşum var 😃 pıt pıt atıyor ablası kulağını dayıyor ama tepik yok bklm 😇17 oldum bende ✌
[silindi] 13.Haftada hissetmeye basladım.Bugun 15+2 oldum.Günde iki üc kere sert hareketini hissediyorum.Ama normalde de karnımda bir canlı var tabi onu hep hissediyoruö🌸
Nisaa46 Emine32 Ben içimde bi can olduğunu 12. Haftadan beri hissediyorum ha tepik vs tabiki yok ama arada pıt pıt ediyor🥰
Esmaa1692 Ben 19 oldum hala hissetmedim benimde ilk gebelik o yüzden diye düşünüyorum. Hissetmek için sabırsızlıkla bekliyorum.☺️
ebrarecem 16.2 benimde ikinci olduğu için erken hissediyorum. İlkte 20de anca hissetmiştim anlamamıştım hatta.