SevgiErcan Biz 24 haftalık olduk, henüz 4kg aldım☺ Her gün kahvaltımda mutlaka yumurta yiyorum. Peynir, domates, salatalık, zeytin, bazen de havuç. Kahvaltımın kapanışını tereyağı&bal ile yapıyorum. En fazla 3 dilim ekmek yiyebiliyorum. Kahvaltıda çay&kahve tüketmiyorum. Kahvaltım bittikten sonra kocaman bir bardak su içiyorum. Gün içerisinde mevsim meyvelerinden yiyorum. Çilek, erik, kayısı, kiraz, muz. Canınız hangisinden isterse☺ Meyvenin yanı sıra ceviz, badem, kuru dut, kuru üzüm tüketmeye çalışıyorum, her gün olmasa da. Akşam yemeğim ekmeksiz geçiyor. Bir de her gün dondurma yiyorum☺