nazliakdag35 Tecrübeli güzel kızlar yorumlarinızı bekliyorum son adet tarihine göre 6+3 haftalık hamile görünüyorum daha bugün keseyi gördük ama doktor daha bebişi göremediğimizi söyledi ve ultrasyon kağıdında 5+5 yazıyor sizce bu normal mi ?
Nisan30 nazliakdag35 ilk haftalarda böyle olması normal bazen geç döllenme oluyor benimde o haftalarda bir hafta fark vardı şimdi 13 haftalık oluyoruz son adetimle uyumlu gidiyor
Mom092 nazliakdag35 o haftalarda öyle telas yapmayin gec dollenmedir benm o haftalarda 2-3 hafta gerideydi ilerleyen haftalarda yakaliyo merak etmeyn
nazliakdag35 Nisan30 çok tesekkür ederim bunu duymak içimi rahatlatti haftaya doktor bebisi gormek icin cagirdii insallah kalp atışlarınıda duyarım 🙏
birbfilozofu Geç döllenme olmuş olabilir. Ben 5.haftamda keseyi 7.haftamda bebeği gördüm Allahın izniyle görülür stres yapma. Burada 9.-10. Hafta görenler var bebeği
nazliakdag35 birbfilozofu inşallah benimkide o şekilde devam eder 1 kayıbım var o yüzden korkuyorum 😞
Asyaayaz1 Canım o değişiyor bana 4 haftalık denilmişti şuan biz 6 6 olarak biliyorduk ama son adet tarihine uygun gitmiş 7 5 olduğunu öğrendik
birbfilozofu nazliakdag35 haklısın yaşayan bilir ancak dua et bol bol inşallah sağlıkla güzel haberler alırsın. Her şeyin hayırlısını versin 🌸