Arkadaşlar bugün 40+5 günlük hamileyim dün muanem vardı alttan muane yaptı çatı muanesi olmamakstim hiç istemedim daha doğrusu 1cm açıklığın var dedi doktor yatış verdi ama doğum ne zmn olur belli olmaz dedi 41 kadar yada 41+3 kadar felan bektebilirdi bende sancım olunca geliyim diyerek yatmadım ama belim ve bacaklarımda ağrı vardı gün boyunca akşam 22.00 gibi akintimin rengi değişti daha koyu oldu yattım sabah ezaninda yine baktığımda kahverengimsi birşey olmaus belim ve bacaklarımda gece ara ara ara ağrım vardı karnımda haffi avdet sancisi gibi bel bacak sabahta hafif migdem bulandı şuan belim geçti biraz bacakalrkmda hastaneye giyemm gerekmi yoksa suyum yada sancimin artmasını bekleyim