Nesrincente Ay uygulama hastane cantanız hazır olsun artık heran dogum olabilir demiş acayip korku sardı yine biraz da heyecan ay cok korkuyorum galiba ya aklıma getirmemeye calısıyorum normalde sımdı onu gorunce panik oldum 😀
Yagmur_C Nesrincente ne kadarlık oldunuz maşallah ne güzel sağ Salim gelsin 🙏🏼 Ben de 30.haftadayım hafiften başladı tırsmalar ama doğurucaz aaa ne kolaymış dicez bitçek bence kendinize güvenin 😀
Nesrincente Yagmur_C 31+4 32 ye girmek uzereyız 😍 aynen olup bitecek ama insan korkuyor ıste Rabbım hepimize saglıklı kolay dogumlar nasıp etsin ınsallah 😍😍
nazeninhanim Normal doğumlular bol bol perine mesajı ve yarım squat yapın yürüyün. Sürekli oturarak kolay doğum yapmak şans işi. Öpüyorum sizi lets gooo
Nesrincente imren91 ahaha o komedi bak ay ınsallah o kadar da beklemez ya 40 a kadar dogar oda kotu korkuyorsun ama artık dogsun dıyosun ama ne gelen var ne giden 😀😀