Anneler merhaba ikametinde detaylı ultrasona gitmiştim ama şimdi malum corona var bir de oğlum var hastaneye gittiğin zaman eşimle birlikte arabada bekliyorlar çocuk içinde çok sıkıntı oluyor bundada yaptırmasam mı diye düşünüyorum doktorum şart değil dedi ama ben gene ikilemde kaldım acaba ikinci hamileliği olupta fikrini almak istediğim anneler var mı acaba
dip not. Devlet hastanesine gidiyorum hadi detaylı ultrason yapmıyor gittiğim hastane doktorum da bir hekime yönlendirdi ve o hekimden de randevu almak farklı bir hastane farklı bir semtte çok zor bu yüzden bir de ikilemde kaldım açıkçası