Arkadaşlar şeker yüklemesini yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı ama sonradan aklım çok karıştı idrarda vermem gerektiği için su içtim kan alan hemşire sadece su içebilirsin dedi ama sonuçları yanlış çıkarmış olabilir mi sudan sorun olurmu sonuçlarım temiz çıktı