Elifkzlcn Astadavistabeybi Bende kullandim hala da kullaniyorum bulurkende sıkıntı yaşamadım bu hafta 6. Dozumu vurulucam 2 adet olarak alabiliyorum igneyi doktor 4 yaziyor aylik ama ben 2 haftada bir yazdirip aliyorum igneyi
Astadavistabeybi Elifkzlcn çok şükür ben o son iğneyi vuruldum bitti rabbim size de artık iğne vurulmaya gerek yok doğumu bekleyelim diyeceği günleri yaklaştırsın 🙏gerçekten sancılı bir süreç
Nadireela Yenianne001 banada doktor 4 tane yazdı 3 tanesini sağlık ocağı verdi bir tanesinide eczaneden aldim cnm