GamzUlusoy Merhaba hanimlar dun aksam cok az bi sekilde kanamam oldu. Yok denilcek kadar az di ala yinede korktum. Kahverengi ve coook az di. Bisey olurmu sizce? 15+6 teyim. Belkide cok fazla buyuttum bilmiyorum. Ilk gebelik ilk tecrube 🥰
damlali GamzUlusoy bende 12.haftamdayım pembeyle başlayıp kahve ile devam eden nedenini bulamadıkları bir akıntım oldu ödüm kopuyor camurumsu gibi geldi en son inşallah bitiyordur
Tugcekkkkk GamzUlusoy korkma. Miktarı az ise sorun yok. Bebek büyüdükçe kanaman olacaktır ara ara ama önlem amaçlı imkanın varsa doktoruna görünebilirsin. Benim de arada kanamam oluyor doktor ayakta kalma kanama geçene kadar istirahat et hastaneye bile gelme diyor
Busra34gms GamzUlusoy büyüt canım çünkü damla şeklinde bile olsa gebelikte kanama kahverengi akıntı normal bi durum değil hiç bekleme direk hastaneye git korkutmak istemiyorum seni ama en azından ciddi bi durum varsa önlem alınır çünkü 3 kere kanama ve kahverengi akıntıyla acile gittim iğne yapıldı düşük önleyici
GamzUlusoy berus doktorumu aradim. Arada olur sen takip et cogalirsa gel dedi. Simdi yok bi kerelik oldu..
GamzUlusoy Busra34gms sizde kac gun devam etti? Benimki bi kac kere oldu kesildi. Bugun hic yok cok sukur.. Herkezin bu kahverengi akinti hakkinda degisik bisey demesi kafami karistirdi dogrusu. Agrim fln yok ama sizin varmiydi?
Busra34gms GamzUlusoy iğneden sonra hemen kesildi benimde ağrım falan yoktu görünce şüphelendim öncesinde aktif bi kanama geçirmiştim yine iğne yapılmıştı tekrar böyle koyu renk akıntı olunca söyledim aynı iğneden tekrar yaptır ve dinlen dedi kanamam olunca bile ağrım olmamıştı hiç o yüzden ne olursa olsun doktorunu bilgilendir söyle her bünye bir olmaz çok dikkat etmek gerekiyor gebelikte kulaktan dolma şeylerle hareket etme biri sürekli yaşıyordur ama bebek iyidir ama sen ben yasarız o iyise bizimkide iyidir diye düşünüp ihmal edersek Allah korusun ciddi şeylere neden olabilir
GamzUlusoy Cok tesekkur ederim hanimlar. Cok sukur tum gundur hic bi akinti yok. Dunde zaten yok denilcek kadar azdi. Doktor kontrolum yakinda, umarim guzel haberler alirim kizim hakkinda. Cok sagolun ❤️❤️