Kızlar selam 3 kalp durmasından sonra geçen ay rahim filmi ile rahmimin T şeklinde olduğu ortaya çıkmıştı Histereskopi ile düzeltildi meğer rahmim de bebeğin tutunacağı yer hiç yokmuş doktorlar dar olan rahmi genişletti ve çizik attı iyi tutunsun die Osman bey yaptı Ameliyatı tüp.bebek bölümünde kendisi ama doktor kan sulandırıcı iğne taraftarı değil devam etmicem orda Pınar özcan varmış acaba kayıplarla ilgisi ne kdr diğer ay gitmeyi düşünüyorum denemelere baslicaz iğneler le duruyordu kalbi bebeklerin beni iyi takip etcek doktor arıyorum vitaminlere başlatıcak edicek genlerim Mthfr 1298c ve pai homozigotum sonuncu gebelik 0.6 oksapar b12 iğne d vit aspirin progestan onun iğnesi ile durmuştu