Kızlar adet düzensizliğim oldu evlendikten sonra gecen ay kasım 23 de adet olmam gerekiyordu olmadım kanda verdim testte yaptım negatif tarlusal verdi doktor 9 aralıkta kullandım 14 aralıkta bitti bugün 8.gün dün geceden belli kahverengi sıvı akıntım var korkuyorum rahim kalınlaşmasıda yaşadım tekrar yaşarım diye böyle olup kanaması başlayan oldu mu diğer sorumda şu doktorum öyle dedi kırmızı kanama gelirse adetin birinci günü olarak saymam gerekiyormuş lekeyi saymamam lazımmış doğru mu