Beyzanr6 Arkadaşlar 7+2 hamileyim daha doktora da gitmedim ama bugun siddetli bi karin ağrım var aniden oldu istirat ediyorum ama yok yani ayni neden olabilr
BerrusMom Beyzanr6 adet olucakmışsın gibiyse normal benimde oluyor canım gayet normal kanama vs olmadığı sürece sıkıntı olmaz :) benimde oluyor 8+3 olduk bazen kesin adet olucam diyorum düşün o derece şiddetli
Di62 Beyzanr6 gazında olabilir bagırsaklardan felan kayısı ye brokoli ye hemen metabolizma hızlanıyo gün boyu wcye gidiyorsun
Beyzanr6 BerrusMom adet olacak gibi degil cnm göğüsumun hemen alti agriyor ve bulantida var ama leke feln yok
teachervera BerrusMom hayatımın en tatlı telaşını yaşıyorum 😊bazen ara ara mide bulantılarım ve savcılarım da olmasa 😊senin nasıl gidiyor
BerrusMom teachervera bende öyle canım çok şükür Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲benim bulantım yok sadece halsizlik uyku hali var 🤗