Kalp atışını duymak için gittiğim bebeğimin aslında olmadığını boş gebelik olduğu söylendi.Alttan bakıldı detaylı ultrasona girdim yokmuş bebeğim Ben 9 haftalık bilirken 7+3 gelişmemiş.Dün 13 saat hastanede kaldım.Hem yüreğim hem canım çok yandı.Rabbim bebeğini bekleyen hiçbir anneye yaşadığımı yaşatmasın.Yüreğimin ferahlığı için dua bekliyorum