Minel-03 19. Haftadayim hala istifra ediyorum. Daha az önce ettim 🤢 yakın arkadaşım 9 ay boyunca istifra ederek doğuma gitmişti. Hatta sedyeyle götürürken bile hemşire yandan poşet tutuyordu diyor 2. Çocuğu hamileliği çok zor geçtiği için düşünmüyor bile. Şuan ben o durumdayım. Bayılma, istifra, tansiyon düşüklüğü herşey mevcut 🤦🏽♀️ prenses gibi hamilelik yaşayanlara, hiç belirtisi olmadan doğuranlara imrenerek bakıyorum, çok şanslılar 🙄