Ezgiiiii Kasiklarima ve belime agri sanci giriyo ama cok siddetli degil adet agrilri gibi dogrmam dimi daha cok erken korkuyorum ayni haftalrda olanlr sizdede oluyo mu
deletedmom23 Ezgiiiii aynı haftadayız canım ve benim ikinci hamileliğim normal rahim Doğuma hazırlanıyor
Symanur Bende 33 haftalık hamileyim adet sancısı gibi ağrılarım oluyodu 2 önce bu yüzden hastaneye gittim çok şükür bir şey çıkmadı nts ye baktılar orda da bişey yoktu rahim kendini hazırlıyormuş
Symanur Ezgiiiii evet belden başlayıp bacaklarıma kadar vuruyo bugün de yaşadım aynı şeyi düzensiz oldukları için çok korkmuyorum artık
Berkaymelisa Bende 33. Haftadayım be sabaha karşı resmen ağlayarak uyandım sol kasığıma doğru nasıl bir ağrı oldu anlatamam 2 dakikalık bişeydi ama çok korktum sonra geçti tabi çok şükür 😊
Symanur Ezgiiiii iyi yapmışsınız en azından içiniz rahatlar bende de var öyle bi şey var ilk doğumum olucak belki de oyuzden bu kadar tedirginleşip hemen hastaneye koşuyorum 🙈 Rabbim sağlıklı bir şekilde yavrularımızı kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah
Eagil Bende 32.haftadayim bildigin adet agrisi cekiorm 5 dk civarinda 1 saplanıo ama sonra gecio bende korkuyorum nasil ayirt etcem bilmiorm