lyl3006 1 haftadır yalancı sancılarım oluyor ve baya zorluyor doğumda bundan ne kadar daha fazla olacak merak ediyorum, doğum yapan arkadaşlar acı açısından bu iki sancıyı yorumlar mısınız ?
Snszasla Eise bu senin çektiğin sancı su an adet sancısının biraz daha fazlası o normal bi şekilde hayatını sürdürmene neden oluyor herşeyi yine rahatlıkla yapabiliyorsun ama doğum sansıcında adım atmayı geç nefes alacak gücün kalmıyor
Snszasla Eise 😀korkacak bi durum yok sadece tarifini istediniz 😀 korkmayın bende normal doğum yaptım iyiki de normal yapmışım