ozgeyuceturk Kızlar ilk gebeliğim. Şuan 16 haftalık hamileyim. Karnımda 1 2 gündür kalp atışı hissediyorum. Acaba bebek mi hareket ediyor? Aranızda boyle olan var mı ?
lyl3006 Bir yerde kalp atışının hissedilemeyeceğini okumuştum bebeğin kendi hareketleridir muhtemelen yavaş yavaş başlar artık