Zehramm6161 Merhaba Arkadaşlar Avrupa yakası kadın doğum doktoru memnun olduğunuz yer öneriniz varmı? 1 aylık hamileyim ilk hamileliğim nereye gideceğime karar veremedim yardımcı olurmusunuz :)
91ARIN91ASK Zehramm6161 ben gop yeni yüzyıl eğitim ve araştırmaya gidiyorum emine dilşad herkiloğlu Doktorum çok memnunum
birprensesvebirprensannesi Zehramm6161 Avicenna hastanesi esenler Figen Şahin bugün gittim ve harika bir doktor 45 dk benimle ilgilendi ve aşırı ilgili 🥰
gamzosgamzos Zehramm6161 bende basaksehir/kayasehirde oturuyordum yenibosna nisa hastanesinde dogum yaptim
eldms Zehramm6161 Yeni Yüzyıl Üniversitesi Özel Gaziosmanpaşa Hastanesine gidiyoruz Burak Özköse için bende daha yeni hamileyim. Fakat Burak Beyin ilgisi çok guzel
Tugbarmzn Zehramm6161 beylikdüzü medilife hastanesi selda hanımoğlu yada burcu betül kazdal ı öneririm :)