Kızlar 38+5 iz bugün muayene olduk önümüzdeki pazartesi ye kadar gelmezse bebiş kilosu fazla olduğu için sezeryan diyebilirim dedi doktor. Hastaneden sonra 5 6 kez kasılma yaşadım belli aralıklı ama şu an iyiyim. Fakat şöyle bi durum varki kilodum sızıntı şeklinde ıslanıyor. Renk ve koku yok. İç çamaşırımın önden arkaya doğru bi ıslaklık oluyor acaba bunun aminyon sıvısı olup olmadığını evde anlama şansım var mı ?yoksa hastaneye mi gitmeliyim?