Oezlem23 Merhaba güzel anneler Gecen hafta ultrasonda bebegimin saclarini gördü Doktor 32+2 haftadaydim.. Tel tel dikilmisti yukariya dogru.. Kel dogacak gibi durmuyor dedi😂😍 sizlerde belli oldu mi bu haftalarda ?🥰
1anne- Oezlem23 benim oğluşun da renkli ultrasonda kafası yüzü var ama saçı var mı anlayamıyorum doktoruma sormayı da unutmuştum merak ediyorum kel mi acaba 🤣
Gamzecinar141119 Oezlem23 yaa gerçektenmi ay bende hep saçlı olsun istiyorum ya ❤️😍 ama bakalım nasıl olucak böyle minnoş minnoş uçuş uçuş olsun istiyorum az kaldı doğumuma benim bızdıko yüz vermiyo bize
Oezlem23 Bittercikolataa aynen gözüküyor Bende sasirmisdim.. Bugün ablamla konustum iki yegenimdede gözükmüs 🥰ikiside kel dogmadi cidden 😄
Oezlem23 1anne- renkli ultrasona 29 haftamda girdim orda kel gibiydi sonra siyah beyaz ultrasonda ilerleyen haftalarda gördü 🤷🏻♀️🤣
ysfali06 1anne- ben ayrıntılı ultrasonda sordum. Renklide değilde siyah beyaz da ilerleyen zamanda görünür dedi
1anne- Oezlem23 bende merak ediyorum bakalım artık 😄 miden yanıyorsa saçları var diyo bazıları ama doğruluk payı nedir bilemem
Oezlem23 Gamzecinar141119 saglikla gelsin minigin canim 😍😍 esimin saclari cok az benim ise gür ve cok bakalim cok merak ediyorum 😄🥰
Gamzecinar141119 Oezlem23 yaa bizdede tam tersi benim saçlarım az ve cansız eşimle dalga geçerim hatta ne gamsız adamsın diye 😂 sağlıklı doğsunlarda gerisi mühim deil sipariş veremiyoruzki şöyle gamzeli çukur çukur esmer kocaman saçlı olsun diyelim 😂😜
Oezlem23 Gamzecinar141119 haha süpersin🤣aynen siparis veremiyoruz ortaya karisik bir güzellik gelicek 😄 bakalim merakla bekliyorum😍
Dilara9 Evet canim gözüküyoe benim doktorum da bana göstermisti ama ben pek anlmadim cok sacli bebek olacak dedi öylede oldu kizim dogdugunda bu nasil sac demistim 😱😂🥰
Oezlem23 aselsura123 malesef yok sansima o gün fotograf vermedi ondan önceki verdiklerinde kel gibi kafasi 😂