Yeni1anne ışınlar bebeğe zarar veriyor doktorlar gitmeyi yasaklıyor zaten hamile olduğunuzu söylediğinizde kurumda sizi o şekilde kabul etmiyor bende ce bir çoğu arkadaşımda o şekilde oldu ki sizin daha kesedir kalp atışı duydunuz mu bilmiyorum ama bence riske atmayın hem ışın hem radyasyon