mmirzanp Sağlık ocagı gel yapalım dedi. Kendi doktoruma sordum. Yaptırabilirsin dedi. 20. Haftada ilk doz 24. Haftada 2. Dozu oldum. Burda çok ağrı yapanları duymuştum. O yüzden aşıdan sonra hiç kolumu oynatmadım ilkinde hiç ağrımadı ama 2. Sinde biraz ağrıdı 2 gün. Çok diil ama kolonya felan koydum.