Bfduam Hanımlar bu ay iki gün sürdü adetim ve yoğun, normalde beş gün sürerdi. (Üç aydır korunmuyoruz) Hamilelik öncesi böyle yaşayanlar oldu mu, nasıl yorumlanabilir?
Alps Bfduam zaten her ay rahmin kendini gebeliğe hazırlayıp rahim duvarini kalınlaştırıyor canım , döllenme gerçekleşmezse de kalınlaşan rahim duvarı dışarı atılıyor . Adetinin kısa sürmesinin tıbbi gerekcesini bilemem ama eğer çok stres yapıp düşündüysen kesilmiş olabilir. İnanılmaz çok etkiliyor çünkü
Berfin2121 Bfduam ben korunmadan öce 4.5 gün sürerdi korunmayı bıraktım 6 gün sürdü regilim ve rahim kalınlıgı önemli 12mm olunca hamilelik için idalmiş
Zeyzey7 Bfduam yerleşme kanaması olur ama adet kanaması gibi asla koyu olmaz, silinti yada açık kırmızı kahverengi şeklindedir. Kırmızı renk ya adettir yada eğer bi döllenme olmuşsa kimyasal gebelik gibi gerçek olmayan bi gebelik gibi dışarı kan olarak atılmıştır. Hamile bi kadın ilk haftalarda asla adet görmez. Ilerleyen haftalarda kanamalar olabilir onu da doktorunuza danışırsınız 🌺
Tahaninannesii Bfduam evet henüz yorum yapan olmamış ama benim de bilgim yok malesef birşey diyemeyeceğim🤷🏻♀️
Cennetulmeva Benimde günleri azalmıştı sizin gbi iyice değişmiş adet olma şeklim miktarı azaldı günler azaldı adet tarihlerin bi erken oldu bi geç kaldı yani dengesizleşiyor periyodunuZ❤️☺️
Ayssmom Alakası yok bence öyle birşey olmuyor çünkü benim herşeyi normalken korunuyorken birkere korunmadık ondada hamile kaldım yani zannetmiyorum hiç soruyu doğru anladıysam 😂🧚🏻♀️