Dilek-Can Kızlar yatmadan önce tuvalete gittim berrak su gibi idrarım geldi yarım saat sonra bidaha kalktım yine aynı çokta su içmedim bugün sıkışıyorum ne olabilir bu başına gelmiş olan varmı 😑
1PrensAnnesi Dilek-Can sudan şüpheleniyosun muhtemelen şöyle diyeyim suyu tutamazsın israr gibi değil tutmaya çalış başaramıyosan sudur
Buketkucuk Dilek-Can ben genelde çok su içtiğimde idrarımın rengi şeffaf olur ama su içmedim diyorsunuz endişe edip kendinizi strese sokmayın ama en yakın zamanda doktorunuza danışın
Tugceasel_ Dilek-Can Yeterli su içtiğiniz den kaynaklanıyor korkacak birşey yok 🌹 Bebek de baş aşağı döndüğünde idrar torbasına baskı yaptığı için idrara sık çıkıyorsunuzdur ama yürüyemeyecek kadar zorlanıyorsanız doktorunuza danışın
Kubraulukubraa Dilek-Can stres yapma ama sabah doktorunuza danışsanız iyi olur. Ve sancınız veya bebek topalnıo mu bir yerde
haticeD08 Dilek-Can Benim suyum öyle şarıl şarıl gelmedi canım. Ama hamileyken gece çok su içmediğim halde çok sık idrara çıkardım bebeğin idrar torbasına baskısından olabilir. Su değildir inşallah🙏
Melikeakkc Dilek-Can bebeğin suyu istemsizce akar açık renk olması idrarın iyi olduğu biliyorum koyu olursa sıkıntı ama doktorunuza sorun bence
Dilek-Can Kubraulukubraa sabahtan beri yürümekte zorlandim bacaklarım kasılıyor bacaklarımi aça aça yürüyorum tuvalete bile rahat oturamıyorum
ZehrasMom Tutamıyorsan su dur ama tutabiliyorsan endişe etme canım. Bebiş büyüdüğü için mesaneye baskı yapıyo buda sık idrara çıkmanı sağlıyor.
Dilek-Can haticeD08 afedersiniz ama yatarken sadece 1 bardak su içtim sanki 1 litre su icmiş gibi idrara çıktım tuhaf geldi endiselendim
Dilek-Can 1PrensAnnesi kalkmıcaktım aslinda tutamadım daha yatmadan once girdim tuvalete saat 1 di spnta yarim saat sonra bidaha 🙄 anlamadım
1PrensAnnesi Dilek-Can sanmıyorum suyun olduğunu sabaha kadar bekle bebeğin hareketleri filan bak bş doktora görün ama için rahat etsin
77Ozge77 Dilek-Can Benimde öyleydi idrar testinde enfeksiyon çıktı bebeğin suyu öyle gelmez birden akar yatarken falan
haticeD08 Dilek-Can Doğrudur çok normal endişe duymanız sabah bir doktorunuza danışmak daha mantıklı içiniz rahat etsin ama su gelse devamında sancı ya da erken doğum belirtisi yolunda gitmeyen farklı bir şeyler de olurdu diye düşünüyorum🙏