busrasekr 26 haftalığız. Şiddetli el ve kol ağrısı sebebiyle doktora gittim. Sinir sıkışmasıymış. Çok şiddetli ağrıyor, ve dr doğuma kadar geçmeyebilir dedi. Çözüm önerisi olan varmı yada iyi gelen birşeyler? Çünkü bu ağrı dayanılmaz
momelif busrasekr cnm oncelikle cok gecmis olsn ama kas gevsetici icmeden zor biraz ama onun kdr ise yatayan bir yontm dha kullaniorm sicak kaynar suyu oraya tutmak tabi siz hamilesniz oyuzdn yanls birsy de solemek istemem ama masaj yaptirin esinize sık sık bu gevseyip yumusamanizi saglayacaktir
busrasekr momelif sıcak su anlık geçiriyor bi müddet sonra tekrar şiddetleniyor o yüzden buz koymayı tercih ediyorum doktorumda buz önermişti oda iyi geliyor ama buzda biyere kadar. Parol içebiliyorum birtek. Gerçekten çok zor doğuma kadar geçmezse büyük sıkıntı
momelif busrasekr evet o da ise yariyor yariyor bna sogukta aciyor tbi sinirleri tavsiyem birde abdest alin kan dolasimini cok etkilior ve kasilmalarada ii gelior ozellikle basina soguk su vurmak ayaklara sogk su tutmak hepsi rhatlatitor insaallah gecer kisa zamanda
As1995 busrasekr canım altıncı aydan beri bende cekiyorum o uyuşmayı kalem bile sor tütuyorum karpal tünel sendromu diyorlarmış hamilelikte eller bilekler su topladığı icin. İnsalalh geçer 😞
As1995 busrasekr hiç bisey kullanamıyorum maalesef aksine çok su içiyorum tuzlu yemiyorum doktor yasakladı onlara rağmen geçmedi bu illet geceleri zar zor uyuyorum bende acayip uyusuyoe ve yanıyor ellerimi ateş içinde gibi soguk su yapıyorum biraz rahatlatıyor sonra gene başlıyor benim 33+5im az kaldı inşallah hayırlısıyla geçer