Merhaba arkadaşlar 38+2 haftalık gebeyim. 2 haftadır su azalması problemi yaşıyorum günde 3 litre su içiyorum, son haftalarda olduğum için çok dert etmemiştim,normal bir durum olduğunu düşünüyordum ancak bugün ki kontrolde daha da azaldığını öğrendim. 3 gün sonra tekrar kontrole çağırdı doktorum eğer azalma devam ederse yatış yapacak sanırım. Merak ettiğim şu; bu haftalarda su azalması yaşayıp havuç suyu,armut vs. gibi yöntemlerle su seviyesini çoğaltabilen oldu mu ? yoksa işe yaramaz mı son haftalarda ?