Dilanplt 40+3 gün oldu bugün doktor kontrolunde herşey yolundaydı doktor bir hafta daha bekle dedi ve bu akşam 10 yada 15 dakikada bir belime kasıklarıma ve bacaklarıma giren bi agrı var sizce doğum başlıyor mu
Berfin2121 Dilanplt onu bilmiyorum ama adet olurken sancı girdigi bölgeye insnılmaz agrıları gırıp bi süre duruyor öyle öyle siklaştıkça dogum oluyor öyle biliyorum yani düşügüm öyle olmuştu
Melike145334 Dilanplt evet başlıyor ıkı normal doğum yaptım 3. Bekliyorm 39+3 benımde muhtemelen sabaha sıklaşır Rabbım tez zamanda kucağına almak nasıp etsın damla damla sık idrar da yaşıyorsan ve bebek kasılıyorsa gelıyor demektr
neslihann87 Dilanplt takip edin süre tutmaya devam edin zaman geçtikçe aradaki sürenin azalması gerek benimde yarım saat arayla girmişti sonra 15 dk sonra 10 dk gibi
1PrensAnnesi Dilanplt evet başlıyo sancı aralıkların azalıp sancı süren uzayacak not et hepsinş 5dk bir sancın gelmeye başlayınca hastaneye gidin şimdi bol bol yürü yatarak çok acı çekersin yürümek rahatlatır
Dilanplt Melike145334 saat şuan 5e geliyo hala 10 dakika arayla devam ediyo adet sancısı gibi bacaklarıma vuruyo
neslihann87 Dilanplt ılık bir duşa girin sancı girdiğinde yürümeye çalışın suyunuz falan gelirse hiç beklemeyin hemen hastaneye gidin alla yardımcınız olsun
Doruk16 Dilanplt doğum olabilir canım benim de ilk doğumum da öyle olmuştu ama benden nişan denilen açık pembe gibi akıntı gelmişti sonra ağrılarım başladı takip et 5 dakika da bir olursa hastaneye gitmeni tavsiye ederim
Rmeysa_1661 Dilanplt dakikaları kontrol edin eğer düzenli ise doğumunuz başlamıştır zaten günü de geçmiş doktorunuzu bilgilendirin 🤗