Kaderkurtbey bende boyle sık sık yaşıyordum. Oturamıyordum. Agrı desen değil sancı desen değil. Farklı bişydi benimkisi. Herkes doğuma hazırlıyor kendini, rahim büyüyor dedi önemsemedim. Önceki gittiğim kontrolde de doktor kendiliğinden ben soylemeden bbeek baskı yapabilir. Ayakları aşağıda agrın olabilir korkma demişti. O yüzen pek üstüne düşmedim ama bu durum gittikçe arttı. Birgün hastanede kontrol esnasında hiç duramadım. Doktor o halde görünce şaşırdı. Hemen muayene falan sonra yatış. Ters dönmüş. İlaç serum falan. Sonrada erken riskim çıktı. Bunlar 30.haftada mı 31 de mi ne oldu. 34 de doğum yaptım. Sık sık idrara çıkıyor mide bulantım tekrar başlamıştı.
Herkes de durum farklı canım. Çok rahatsız ediyorsa doktoruna gözük derim.