Aycan1 yani yanlış anlamayın ama ben gerekirse kilometrelerce yürür giderdim, ambulans bile bunun için geliyor kanamam var deseniz. Yani bu sabahı beklicek bir durum olmayabilir ama zararsızda olabilir. Bunu öğrenmenin tek yolu gitmek, iğne vuruyorlar serum takıyorlar gözlemliyorlar yani. Bilemiyorum ben çok evhamlı olabilirim daha önce 2 düşüğüm oldu az çok biliyorum yaşadıklarımı