Busra6042 Kızlar şimdi ben 39.haftamdayım bebeğimin başı ultrasonda büyük gözüktüğü için doktorum sezeryanda gerekebılır dedı bu şekılde olan varmı normal doğum istıyorm bebeğin başının büyük olması doğumu etkılıyormu??
Dila21 Benim oğlumunda başı 2 hafta önden gidiyodu 38.haftada normal doğum yaptım fakat Doğumdan sonra doktorum 40 haftayı tamamlasan normal doğumun zor olurdu dedi bana sağlıkla gelsin inşallah ☺️