Ayse5252 Merhaba uyukusuz tatlı anne adayları 🙋3 yaşında bir oğlum Rabbime binlerce şükürler olsun 29 haftalık doğdu okadar zayıftı ki 1 k bile değildi iki ay kuvezde kaldı.6 aylık hamileyim çok iştahsız biriyim aşırı aşırı çok korkuyorum bu da zayıf doğar diye vitamin ilaçları hiç iştahımı açmadı bana bi fikir verin napiym hep stres yapiyorum bu yüzden😔
Azra_73 Ayse5252 merhaba canım kaşar peyniri,muz ceviz badem … bunlar bebeğe hep kilo aldırır dene istersen.stres yapmamanız gerek bebeğin sağlığı için ☺️
Gulfemsultan Ayse5252 tatlım ben muz kaşar pekmez yedim kilo alımı yinede çok yavaştı. Sonra bir hafta o kadar çok mercimek çorbası yedim ki ve ilginç bir sonuçla karşı karşıya kaldım doktora gittiğimde bebeğim aşırı kilo almıştı. Tesadüfmü bilinmez ama bir dene derim
1anne- Ayse5252 çiğ badem çiğ fındık, kaşar, beyaz peynir, yoğurt, birkaç porsiyon meyve, süt ben her gün bunları tüketiyorum canım kilomuz gayet iyi çok şükür
Busra1661 Bende kaşar peyniri ve ceviz tuketiyordum daha çok 28. Haftada 1.300 gram olmustu etkisini bilemem tesaduf mudur ama cevremdeki soylenenlere gore yedim aksatmadan suan kilo olarak iyi gidiyoruz 🙂🙂
Sedosunuz Canım bende bunlara ek olarak hergun 1 2 bardak nesquikli süt içiyorum 2 bucuk hafta önden gidiyoruz çok faydasını gördüm ilk duyduğumda bana komik gelmişti nesquik ne alaka diye ama dene derim 👀
Eerrennn_ Sedosunuz Yaa 😀 ben süt icemedigimdem dolayı nesquikle iciyorum hamileligimin başından beri 28 hafta olucaz haftaya kontrol var kilosunu merak ediyorum inş faydası vardır
Busra1661 Baby93 doktorum bana gayet iyi olduğunu söyledi canım Zaten ozellikle son haftalara dogru hizli hizli kilo alimlari basliyormus doktor sonrasinda sasircaksin nasil bi hafta da boyle oldu diye falan demisti bi dahaki kontrolum 33. Haftada bakalim kac kilo olucaz 🙂🙂
Baby93 Busra1661 bende cok merak ediyorum hayırlısyla rabbim kucaklarımıza almayı nasip etsin sağlıcakla inşllaah 🙏🙏
Baby93 Busra1661 bende cok merak ediyorum hayırlısyla rabbim kucaklarımıza almayı nasip etsin sağlıcakla inşllaah 🙏🙏
Baby93 Ij@Busra1661#12117980 bende cok merak ediyorum hayırlısyla rabbim kucaklarımıza almayı nasip etsin sağlıcakla inşllaah 🙏🙏
Sedosunuz Eerrennn_ canım zaten 32 den sonra bebek kendini toplamaya kilo almaya başlıyor bu haftalarda kilodan ziyade organ gelişimi olduğu için zayıf da olsa dert etme 1440 gr doğdu oğlum 29 haftalık zayıf doğan çocuklar daha güzel toparlıyor içini ferah tut 🥰