Benim dikişlerim bildiğiniz iple dikilmişti ve doktorum cildin ve yağ dokunun yapısına göre yapıştırma zımba vs dikiş de atılabilir demişti ben 8 günde bebeğim küvezde ve süt götürmeye gün aşırı 4+4 8 saat yol gitmeme rağmen ayaklanmıştım
korse de çok önemli aşırı şekilde tavsiye ederim 10 gün sonra bana tak demişti doktorum
genel anestezi den çok memnun kalmıştım gerçekten rahat ne bel ne baş ağrısız uyanıp kendine gelmesi vakit alıyor o kadar bir de benim 15 gün ödemim oldu bacaklarım şişti sonra geçti acı falan olmadı
dikişimi de doktor 1 hafta sonra aldı hissizlik olduğu için zaten alındığını duymadım bile bitti dedi şaşırmıştım o hissizlik hissi de yaklaşık 1 yıl sürdü bende ama rahatsız edici bişey değildi