Semanuratak Umksanbe yaaa gerçekten miii 😂😂 şuan bir değişik oldum 😂😂😂 benim de hep rüyalarımda hemen hemen her gece 🙈 aman sağlıklı olsunlarda hiç fark etmez 🧿
Umksanbe Semanuratak kendini kız diye şartladıysan ondan çünkü benim öyle olmultu ama tabi belli olmaz belki kız olur 😇 hatta doktor be hissediyorsun dedi Kız dedim maalesef kuzum bak orda pipisi var diyince bi dondum önce sonra algılarım açıldı 😂
nil_-32 Umksanbe kız olsaydı ne koyacaktınız merak ettim belki bana fikir olur bulamadık hala bir isim 🤦♀️😌
Oznuryener19 Semanuratak Oğlum olsaydı Barlas Ezel koyacaktım ama kızım oluyor leylifer ismini koyacağım yanına da kuran da geçen bi isim eklemek istiyorum ama bulamadım daha 🌸🐣