Kızlar merhaba bugun kontrolüm vardı bebegımın kalpkapakcıgında küçük beyaz leke göruldu. Dörtlı tarama ıcın kan verdim haftaya cıkacak sonucum. Doktor acıklamalarda bulundu şu an için kötü bisey yok diyerek ama basına böyle beyaz leke ile ilgili durum yasayanlar varsa lütfen yazsınlar merak ediyorum