Selam Kızlar
36 haftalık hamileyim.
bu benim 2. Gebeliğim, ilki normal doğum olmuştu hiç bir sorunda yaşamamıştım cok sükür fakat şimdi maalesef 2 tane kasık fıtığı biri sağ biri solda, ve bide göbek fıtığı oluştu hamilelik esnasında. Bu yüzden doktorum sezeryanı tavsiye ediyor. Bugün kontrolüm vardı doktoruma göre 2 haftaya sezeryana alıcak ama istersen normal doğumuda deneyebiliriz dedi suni sancı vererek, tabi o zamanda acil sezeryana alınma ihtimalım var . Fıtıklardan dolayı normal dogum riskliymiş biraz daha çok yırtılır fıtıklar diye. Kafam çok karıştı sezeryandanda cok korkuyorum ne yapsam bilemedim. Sizce normal doğumu deneyeyimmi yoksa hiç riske atmadan sezeryan mı olayım? Sezeryan konusunda baya gözümü korkutan olduda bide . 😒