Didem34 ☺️ Canım hamileliğimin başından beri tatlı hiç yiyemiyorum bunyüzdwn şekerli hiç bişey tüketmedim desem yeri var onun dışında her sabah kahvaltımı mutlaka sağlam yapıyorm hep çok severim güzel kahvaltı yapmayı 1 yada 2 yumurta bolca beyaz peynir ve diğer kahvaltılıklar kesinlikle çiğ et yemedim sosis salam vs yeşil sebze çok yiyorm bol yeşillikle karışık salata mercimek fasulye kaşar peyniri bol bol et veya köy tavuğu haşlayıp özellikle suyunu içiyorum haftada en az 1 ızgara veya buğulama balık yiyorum palamut veya levrek tüketirim genelde taze meyve ceviz fındık vs. Ekmek günde 2 dilim belki ve en önemlisi reflüm olduğu için genellikle az yemek zorunda kalıyorum azar azar yediğim için kiloda almadım fazla bu kadar 😀 biraz uzunca yazmışım ama faydalı olsun bari