Kızlar adetime 13 gün var, bu ayı bayağı rahat geçiriyorum stressiz, düşünmeden..
Bugun farkettimki, goguslerim oldugundan daha fazla buyudu, kahverengisi daha belirginlesti ve inanilmaz aciyor agriyor… genelikteki bazi hormonlarin salgilanmasiyla bu ladar erken belirti olabilir mi?