Inciiio Kızlar ben 8 haftalık hamileyim ama hiç belirtim yoktu baştan belli sadece göğüslerim şişmişti ağrıyordu oda şimdi geçti korkuyorum 6 haftalıkken ultrason yaptılar kalp atışı vardı yurt dışındayım ne olursa olsun ultrason yapmıyorlar kolay kolay sizce normalmi
Fndkkrdu Inciiio Tabi normal korkmayın yatın dinlenin bugünlerin tadını çıkarın. Herkes başından itibaren mide bulantısı vs yaşayacak diye bir şey yok benimde geç başladı mesela başka hic belirtim yoktu sizin gibi şimdi 31. Haftaya girdik Allah izin verirse hala kusuyorum günde en az 1-2 kez 😔 Dua edin böyle rahat geçsin hep hamileliğiniz 🤭
Teacherella1 Inciiio bende 8 haftalığm 6 haftalıkken kalp atısını duymustuk vr hiçbir belirti yok bendede, merak da ediyorum ama yapacak birşey yok sürekli gidersemde bu süreç böyle bitmez diyip dizginliyorum kendimi
Elifbc Inciiio olabilir herkeste aynı belirtiler olmuyor ben hamileliğimi 7. haftada öğrendim hiç bir belirtim yoktu. Sonrasında da bulantım kusmam tiksinmem hiç olmadı sadece göğüslerim çok ağrıyordu çok ağırmış gibi hissediyordum o kadar o da normalde benim regl belirtimle aynıydı 14. 15. haftalarda biraz sabah bulantım oldu o da kendisinden geçti uzun sürmedi. Çok normal yani canınızı sıkmayın.
Mld Hic merak etme :) Bende baslarda cok korktum ve sürekli bir bahane bulup doktora kontrole gittim Iyi mi bebegim diye. Cünkü hic ama hic bir sekilde belirtim olmadi. Suan 30. haftadayim cok sükür, bu zamana kadar hic bir belirtim olmadi. Bende yurtdisindayim bu arada :)
Inciiio Mld saolun biraz ferahladim ilk 6 haftada bira lekelenmem vardı pembe kahve rengi çok korkmuştum durdu fakat dediğim gibi tek belirtim olan göğüs ağrısı gitti ve kasıklarım hafif ağrıyor ama çok az doktor rahim büyümesindendir diyor iyi olur inşallah
Mld Inciiio Ben artik o kadar korkmustum ve bana belirtimin olmamasi o kadar tuhaf ve korkutucu geliyordu ki, bebegin kalbini dinlemek icin bir alet almistim. Delirdim artik diyordum 😂 ama inan, bebegin karninda hareketlenince, rahatliyorsun 😊
1prensesgeliyor Inciiio bende siz gibi yok diyordum 8 den sonra bi basladiki 2 şer tane iciyordum prilam bulanti hapini felan. Hatta tam bitti dedim 2 trimesterde. Simdi 3. Trimestre girdim yine basladi